söndag, IGEN

Eftermiddagen har spenderats på hantverksmässan i Kista, riktigt trevligt vill jag säga. Massa pyssel och fullt med garner och sticksugna tanter :P Dock fanns det massor med yngre människor med. Kul tycker jag.
Köpte lite scrapbokingsaker och en supersnygg tröja á la johanna .

Nu är jag måttligt trött på att vara i denna negativa miljön, det har vart så hela helgen och jag vill bara härifrån. Mycket gråt har det varit. Själv har jag varit helt tom... har mått dåligt men inte kunnat fått ut det på nåt sätt. Men så är det ju ibland. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden, då jag kommer härifrån mer på dagarna.

Nu är det dag för "rallybrudar"


Kommentarer
Postat av: tiger

hoppas du kommer trivas i stallet och få lite andrum där! Kram

2009-04-06 @ 14:01:12
URL: http://tigerunge.blogg,se
Postat av: Lisen

Tänker på dig Johanna!

2009-04-06 @ 16:56:12
URL: http://louisewallerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0