smått och gott

Idag gjorde jag min första matlagningsträning... Jag kan laga mat och är ganska bra på det om jag får säga så... men jag har svårt att laga på "rätt" sätt och att äta den själv sen. Men det gick jättebra, trots att det var massa hemska saker i grytan. Där vann johanna

Solen har lyst med sin frånvaro, och jag saknar den jättemycket. Man blir lite bortskämd när den visat sig de senaste dagarma. Vi satt vid husväggen i bara linnen och läste i solskenet- underbart. Men nu är det ett minne blott.

Fick en söt bild av sötnosen... klicka här får du se

Kommentarer
Postat av: A The Tiger!

_,,,^..^,,,_



Kul att höra att det gick bra!

2009-04-17 @ 01:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0