Ordflöde

Nu har äntligen vår patientdator kommit igång, och den uppkopplingen är megasnabb i jämförelse med mitt mobila bredband :) Häftigt

Igår vad på date, fattar ni vilken grej, ha ha ha jag har gjort något alldeles normalt, något som vilken annan tjej i min ålder skulle se som vardagsmat, eller? Hur som helst träffades vi på stationen, och det var där och då som jag blev nervös... inte innan. Vi kramades och tog därefter en promenad till biografen, där vi beställde biljetter till "Fast and the furious" (riktigt bra film för övrigt!) Det var en timme kvar tills den skulle börja så vi bestämde oss för att sätta oss på en bar sålänge och ta en öl. Vi gick in till en supermysig bar&restaurang där dubbar med halva foten i graven spelade jazz. Men lite avskiljt låg "barsalongen" där folk satt och drack sina drinkar. Feg som jag är vågade jag inte beställa något alkoholhaltigt, utan tog en cola light, villket det också var ett stort steg i och för sig. Men men, vi satt och pratade och hade jättetrevligt, lättsamt. Vi gick åter till biogratfen och filmen började, vi satt som förstenade båda två- vilka urläckra bilar, och snabbt gick det också ;)
   Efter filmen följdes vi åt till centralen igen, där vi satta och pratade en stund innan mitt pendeltåg skulle avgå. Vi kramades åter igen och tackade för en trevlig kväll... vem vet om vi ses igen?

Under den kvällen kunde jag inte sluta tänka på en viss person... han fanns där mest hela tiden. Vad kan detta betyda? Imorgon ska jag träffa denna personen och vi ska ha det jättetrevligt :) Det serveras lite alkohol, men ska jag våga? Jag tycker ju egentligen om det och ser det som en social företeelse, men ska rädslorna få stå i vägen för det jag tycker är kul?

IKEAsakerna har kommit och vi skruva och skruvar tills vi får valkar på händerna, vilken tur att jag tycker det är så roligt då ha ha ha Nu har jag någonting att göra iallafall.

Kommentarer
Postat av: tiger

hela tiden när jag läste tänkte jag "hoppas hon tog en öl" - vilket du inte gjorde, men det är kul att du funderar på det, ett steg på vägen, eller hur? :)

2009-04-10 @ 19:36:59
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh, gud vad glad jag blir :)) det här kan ju leda till,,,, ja vem vet? :P

2009-04-12 @ 19:50:05
URL: http://sandrarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0