Några bilder från vårpromenaden

 



 



 


 





Kommentarer
Postat av: tiger

jadå, jag tror faktiskt inte jag skulle ha ngt emot en frisk vikt :) det har varit stress som gjort (tror jag) att jag inte kunnat ta åt mig maten riktigt som jag skulle gjort. Men nu fungerar det bra :) ta i trä



Fast det är inte läkarna som sagt vad jag ska äta - det bestämmer jag själv ;) Hihi, annars hade jag väl svultit ihjäl med tanke på att dom blev grymt förvånade att jag åt "så mycket" och frågade det en gång till, och blev lika förvånade igen över samma svar ;)



Hoppas det är ok med dig idag, ta hand om dig sötis <3

2009-04-05 @ 10:52:03
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0