*morr*

Jag blir så jäkla förbannad! Vad är det som gör att vissa personer är stolta över sin sjukdom? Jag fick höra idag att en tjej (nämner inga namn) hela tiden skryter om hur sjuk hon är och hur illa däran hon varit. Varför måste man stoltsera med någon sådant, det finna faktiskt de som tar illa upp av sådant prat! Kollade på en bild hon lagt ut på facebook då hon var i väldigt dåligt skick... men varför lägga ut en sådan bild? Vad får hon ut av det?

Tigern ska på kryssning i helgen. Han frågade om jag ville med, men jag fick inte för personalen här. Fasen vad less jag blir på att hela tiden be om lov och att någon ska bestämma över mig. Jag vill leva ett fritt liv där jag bestämmer själv vad jag ska göra och inte göra!

Imorgon blir det förmodligen vägning... är otroligt nervös över detta då jag ändrade mitt matschema förra veckan Hur kommer det ge utslag? Fasen att man ska behöva vara nervös och orolig för något så simpelt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Katt

Du kommer hinna leva du med! Se först till att bli av med den där satans demonen så att du kan leva på RIKTIGT sen!! :o)

2009-04-28 @ 22:56:43
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0