mitt i veckan

Solen har även idag varit närvarande, och jag har tagit vara på varje minut. Korsord har blivit mitt nygammla tidsfördriv, så det satt jag med i solskenet. Tänk vad fort man glömmer korsordstänket, men det kommer nog igång inom kort.

Hade veckoplanering med min kontaktperson idag där vi tog upp nya focus för kommande vecka och andra små saker jag funderat över, Det är underbart att vi fungerar så bra ihop, jag litar verkligen på honom. Förhoppningsvis ska jag börja matlagningsträna snart, och kanske börja arbetsträna i stallet snart. Förövrigt ska vi dit imorgon och prata om hur arbetsträningen skulle kunna läggas upp på bästa sätt. Jag ser verkligen fram emot det!

Jag ska berätta en sak som kommer göra mina släktingar glada... speciellt moster J... Jag tog idag ut min näsring :) Inte för att någon sa det till mig, utan för att jag själv ville och kände att det var dags. Men det tog emot ska ni veta. Jag tror även min älskade kusin ler där uppe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt hjärta, det är inte bara kusinen i himlen som är tacksam......jag tror att jag pratar för hela din stora familj......ÄNTLIGEN!!!!!kram mor.

2009-04-01 @ 23:22:08
Postat av: Mormor

Det var bra gjort.Du vet att jag älskar dej som DU är.PUSS.

2009-04-02 @ 10:42:15
Postat av: Moster J

Hej mosters tös.

Nu gråter jag av lycka. Tänk va vacker du är nu. Nu är du en tjej och ingen tjur längre. Du gjorde helt rätt. Tack tack. Älskar dej Moster J

2009-04-02 @ 10:45:45
Postat av: tiger

hihi, ser kommentarerna från mormor och moster J, dom verkar nöjda :)

och är du med det så är jag också det ;)

kämpa på vännen!

förlåt att jag inte kommenterat på länge, det har varit /är ganska mycket just nu, men jag tänker på dig ska du veta! <3

2009-04-02 @ 12:47:23
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Moster J´s J.

Hej Tjoohanna.

Bra jobbat! (näs-ringen). Kämpa på. Du vet:

Livet är en strid

Striden är en kamp

Kamp är en häst

Alltså - Livet är en häst.

Dusch & Kran, J.

2009-04-02 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0