Liten sammanfattning

Spenderade lördagkvällen tillsammans med tigern och jag hade verkligen jättetrevligt :) Vi bowlade, var ute på krogen och hade det allmänt trevligt. Något jag blir irriterad på bara är att jag inte kan ha ett nprmalt förhållande till maten... jag blir som förstenad och sätter skygglappar på. Helst av allt skulle jag också vilja ta en burgare eller falafel som nattamat kl.03. Jag skulle vilja kunna känna hunger och mättnad som normala människor. Jag vill kunna dela en flaska vin med en vän utan att få dåligt samvete eller minska ner på maten...

När jag kom tillbaka till upplands väsby söndag morgon var jag väldigt väldigt seg, och idag gick jag upp 05.15 för att gå till "jobbet" (stallet) Men det gör jag så gärna :)

Sänder en tanke till kära E som nog har det väldigt tufft just nu, men kämpa på och ta vara på tiden!


Kommentarer
Postat av: sandra

johanna! det kommer jag lovar =)

2009-04-28 @ 13:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0