ehh ja

Något av det värsta jag vet är när när någon pratar bakom ryggen på en annan, viskar till exempel. Det är ett beteende de flesta hade som barn, men snälla nån cut it out! Vid frukosten idag, tex, viskades det bakom min rygg... Redan igår hade vi en stor diskussion om att alla måste focusera på sig själva! Man är här för sin egen skull och kan inte jämföra sig med andra. Vi är som en stor familj och lever tätt inpå varandra dygnet runt, det vore konstigt om man inte hamnar i dispyter.
Hur som helst är allt frid och fröjd igen och vi sitter nu och myser framför tv:n

Imorgon ska jag ta en tripp till storstaden och leva rövare med tigern :) Det ska bli trevligt

Kommentarer
Postat av: tiger

vem har snott mitt namn? :p

2009-04-17 @ 21:46:29
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Det är verkligen obehagligt, detta beteende har fått mig att ha otroligt svårt att ha någon bakom ryggen, exempelvis grejjar jag inte att ha någon bakom mig när jag sitter vid datorn,

har väldigt svårt att åka kommunalt och sätter mig alltid i ett hörn om jag har möjlighet.

Blir man placerad i mitten på en restaurang smakar maten ingenting.



Jag tror att detta är ett vanligt problem hos oss, om man får kalla oss osäkra skapelser =P

2009-04-18 @ 09:10:37
Postat av: A The Tiger!

Tigern jag har! im the true tiger! :D



Det häller jag med om! viskningar är alrig kul.. man ska säga öppet om var man tycker och tänker! annars är det väl meningslöst att tycka anorlunda? eller om man tror något.. är det inte bättre o fråga? iaf min mening i det hela!



Men måste säga att Trippen i storstaden vad mycket trevlig!

2009-04-18 @ 18:41:36
Postat av: sandra

Nej gud vad barnsligt, och inte särskillt snällt heller! Bry dig om dig själv och tänk på vad du vill uppnå. Dom andra vill antagligen inte riktigt gå den vägen :S och tack för din kommentar! DU ÄR VACKER DU OXÅ <3

2009-04-19 @ 08:54:40
URL: http://sandrarahm.blogg.se/
Postat av: Nikki

känns osm personalen borde reagera lite på det, eller såg/hörde de inte...?



Hoppas det blir bättre iaf! För det underlättar ju om man kan behålla den goa gemenskapen med tanke på hur intensivt umgänget är..

2009-04-19 @ 20:47:16
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0