"cat"fight

Hur ska vi lösa det här? Tigrarna har hamnat i luven på varandra... För mig är ni tigrar bägge två, på ert helt egna sätt.

Idag har jag spenderat eftermiddagen med A, strosandes i stockholm city och gamla stan. Det blev lite shoppande och en mycket trevlig fikastund i solen. Det känns verkligen jättebra och det är inte många jag känner mig så trygg med som honom. Blir lite skraj bara... men det är nog Storma som försöker förstöra igen.

Efter middagen bröt jag ihop, utan någon direkt anledning. Antagligen har det vart många intryck och många tankar under dagen, och jag har inte riktigt vant mig vid det livet riktigt. Och med min historia kanske det inte är så konstigt att jag är lite vaksam... eller?

För att summera dagen kan jag bara säga att det varit lyckad och supermysig!

Kommentarer
Postat av: tiger

haha, catfight. jaja, jag är tiger. men det kan ju finnas fler :D haha.



tusen kramar!

2009-04-19 @ 16:48:48
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0