Blahh

jag blir så fruktansvärt trött!!!!!!!! Varför i hela friden ska jag reagera på nästan ingenting. Idag skulle en av tjejerna matlagningsträna och tänkte då utmana sig rejält... så det blev paj och vi andra skulle äta det också. Den maträtten är något av det svåraste jag vet och den sitter högt upp på min förbudslista. Vad skulle jag göra? Matvägra? Slänga pajen i golvet och skrika? gråta? Men jag tog mig samman och åt upp utan några konstigheter. Ångesten kom som ett brev på posten efteråt och i huvudet snurrade tankarna runt kring ingredienserna. Jag fick panik och var tvungen att gå ut om jag inte skulle göra något dumt! Tack och lov finns det underbara människor som orkar lyssna när man måste prata av sig. Tack mamma och tack tigern.

Hur som helst sitter jag nu och funderar varför jag är så "löjlig" och  varför jag är så rädd för mat? Det är ju något man verkligen inte kan leva utan och det är en social grej. Nu i efterhand kan jag tänka att det inte var så farligt, men just i stundens hetta var Storma oerhört stark!

Imorgon blir det uppstigning i ottan för att gå till "jobbet" (stallet) Underbart

Kommentarer
Postat av: sandra

Kämpa på gumman. Det var bra att du tog dig samman och ändå åt. Ju fler gånger du äter och utsätter dig för pajen ju lättare blir det! Men jag vet hur du tänker för paj är ju inte det roligaste! Men jag tkr du kämpar på gumman! tänk på det roliga du har börjat möta.. en kille, jobb på stallet! Du är påväg framåt! hejjja! <33

2009-04-20 @ 22:14:26
URL: http://sandrarahm.blogg.se/
Postat av: Helena

Detta är väl verkligen tecken på att du gör framsteg!! verkligen roligt att läsa.

jag tror att det är så man får hålla på för att komma över rädslan för Mat.

igentligen handlar ju allt om det,att gå in i det som man tycker är obehagligt.

går man runt det och skiter i det så kommer man ALDRIG över det!

kämpa på!



Bamse kramar till dig!!!

2009-04-21 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0