vardag...

Finns det något skönare än att efter en hel dag iförd trånga jeans komma hem och byta till mysiga mjukisbyxor? Krypa ner i soffan under en skön pläd och läsa en bra bok eller slötitta på tv? Helt underbart.

Jag vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet, kanske gjorde jag helt fel i att avsluta vården på östra. Men det känns inte bra där, jag klarar inte av att bli behandlad som ett litet förståndshandikappat barn. Ända sedan jag var liten har jag alltid sagt " kan själv" och det sitter kvar än idag. Jag vet att man måste ta emot hjälp ibland, och det gör jag, men att bli tvingad till saker gör mig galen!

Vet ej hur min framtid kommer se ut just nu, men kommer antagligen ha lite mer klarhet i det mot slutet av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0