Förvirrad

Idag har varit  väldigt tumult dag. Jag kan inte peka på problemet, det har bara varit oerhört jobbigt! I förmiddags sprack det, droppen fick bägaren att rinna över. Jag packade min väska och var påväg ut genom dörren " JAG ORKAR INTE EN SEKUND TILL, NU ÅKER JAG HEM"

Jag trodde verkligen jag tänkte klart, trode jag var vid mina sinnes fulla bruk... men icke. Nu i efterhand ser jag att det inte var jag som hade panik- det var Storma! Tack och lov fick min terapeut mig på bättre tankar och på torsdag ska jag ha läkarsamtal. "En dag i taget, skynda långsamt"

Om jag kunde skulle jag ta ner månen, stjärnorna och solen till alla mina underbara vänner, min familj och alla som behöver omtanke. Tack för allt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjena syrran, läst dín blogg nu och här kommer min kommentar: jag gillar det sätt du skriver på,hoppas jag får läsa många fler inlägg av dig.. Saknar dig kommer och hälsar på snart igen hoppas jag.. /Syrran

2008-09-20 @ 16:42:00
URL: http://zimmermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0