åldersnojja

jaha, då räknar man bara ner de sista timmarna nu då... sista timmarna som 21-åring. Som litet barn vill man inget hellre än att bli äldre... nu är det tvärtom, man bävar inför varje födelsedag och ju äldre man blir desto jobbigare blir det att avslöja sin ålder. Det är konstigt egentligen, borde man inte vara stolt över sin ålder, stolt över alla erfarenheter man fått och upplevelser man gjort genom livet? I vissa länder ser man upp till de äldre, de visa. Men i nordländerna visas inte samma vördnad, de är iställer kärringar och gamla gubbar...  Tänk vad olikt vi tänker fast vi är födda på samma jord.

Kommentarer
Postat av: Din bror

äLSKAR DIG :) o de ser inte en dag äldre ut för du är fortfarande min solstråle i mitt liv :)

2008-09-29 @ 18:17:32
Postat av: Marcus

ÄLSKAR DIG :) o de ser inte en dag äldre ut för du är fortfarande min solstråle i mitt liv :)

2008-09-29 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0