Torsdag, som vilken annan dag som helst

Då var även denna dagen över. Även om man inte gör speciellt mycket så går dagen... rätt som det är så är den slut.
Träffade en gammal bekant sen sjukhuset vid bussen och jag blev jätteglad av att se henne. Hon såg verkligen fräsch ut! Men jag kan inte säga om hon blev lika glad för hon föll i gråt. Hon blav ledsen för min skull, sade att jag håller på att tyna bort. Varför kan jag inte se det själv? Varför kan jag inte ta andras ord på allvar? Jag blir så trött på det här!

Hittade en bild på en Engelsk bulldog som är lik Baloo som jag ska börja passa...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver att du har fullt upp och skall passa hund,och ränner runt.när äter du då? klart att man måste öka intaget i massor när man är så aktiv som du är!!!!

SNÄLLA du måste försöka förstå att man måste ha bensin får att kroppen skall orka fortsätta.

hon som finns i huvudet på dig hon kommer ju bara fram oftare om du inte äter riktigt,men kommer försvinna om du börjar ta maten på allvar för då får du mera ork att stöta bort henne!!!!



KÄMPA,KÄMPA......

2008-10-17 @ 08:59:29
Postat av: Marcus/bror

Jag vet att du itne kan ta åt dig de folk säger men så har de vart i alla år men jag vet att du har förstånd och du är en smart tjej/syster som jag älskar av hela mitt hjärta och jag saknaar dig mer än vad du kan ana. Och du måste fortsätta kämpa för utan dig är jag som människan är utan solen. Du är min solstråle i mitt liv och jag vill fortsätta ha dett så. KÄMPA PÅ! jag älskar dig mest av allt på denna jord. saknar dig Från din älskade Bror

2008-10-18 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0