Ränner runt som en yr höna

Dagen har varit full med aktiviteter- som vanligt he he he. Jag har svårt att ta det lugnt, men jag älskar ju att ha saker att göra. Var på Ikea och inhandlade krukor, skoställ och förlängningssladd- gud va vuxet. Träffade också hunden jag ska passa lite emellanåt. Han var otroligt fulsnygg och charmig, det kommer nog gå jättebra. Rasen är Engelsk Bulldog, en brun, muskulös sådan, men väldigt snäll.

Märker även att jag vänder på dygnet allt mer igen... inte bra. Jag är en kvällsmänniska men det är nog inte så bra att sova bort dagen. Tror jag gör det för att slippa ta itu med alla jobbiga tankar och ångest. Dumt johanna, mycket dumt- du måste ta itu med det som är jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0