jag vill så gärna förklara

Jag önskar jag kunde tala om hur jag känner... sätta ord på vad som sker inuti mig. Men det enda som kommer ut är en stor tystnad, ingenting. Jag förstår att folk kan bli irriterade eller frustrerade på mig, på hur jag beter mig i vissa fall. Och jag kulle gärna förklara... men jag förstår inte ens själv. Det enda jag försöker göra är att klara av vardagen och hålla mig flytande. Sakta men säkert komma framåt, men det är svåra saker att ta itu med, mycket ångest och oro som spökar.

Jag vill inget hellre än att bli fri, men till vilket pris? 

Kommentarer
Postat av: Helena

till vilket pris-jo priset att bli frisk!

om du inte äter så DÖR man,men om du går igenom helvetet och lär dig ÄTA så får kroppen bensin och på så sätt kan man få näring och seritonin till hjärnan -då kan du börja njuta av livet för en gång skull.

Hoppas du snart kan prata sönder det hjärnspöket du har i dig!!

KRAM på dig.

2008-10-07 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0