Börjar bli smått nervös

Det börjar dra ihop sig till måndag och Moravistelsen... Jag är nervös! Vad är det för tjejer där? Kommer de påverka mig negativt eller positivt? Hur stora krav kommer ställas på mig? Kommer jag klara av det?
Jag har bestämt mig för att klara det- jag måste! Men att det ska vara så svårt... Det är väldigt lätt att säga, men svårt att ta till handling. Storma är stark, starkare än jag förstår själv. Hur ska då andra förstå? Jag önskar det fanns en pencelinkur eller en spruta mot detta, kanske en knapp man kunde trycka på så allt försvann... Men det sägs ju att det som inte dödar det härdar, jag vet inte riktigt.

Tack för inläggen och era små meddelanden- de peppar mig verkligen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa fina du. Du kommer att kirra det. Glöm inte att andas och att försöka skratta under tiden.

Ta hand om dig!

krrrram

2008-10-19 @ 21:01:48
Postat av: Anonym

ja, det var då jag som skrev nyss.

/Emmelie

2008-10-19 @ 21:02:10
Postat av: Kruse

Jag tror på dig. Du kommer klara det!

Du finns i mina tankar :)

2008-10-22 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0